Комітет з управління активами і пасивами є колегіальним органом банку, створеним для оптимізації керування активами та пасивами.
Основні функції Комітету з управління активами і пасивами:
- підтримка і підвищення якості процесів формування стратегії та бізнес-плану ПУМБ, забезпечення виконання планових показників банку шляхом розробки відповідних політик, формування проектів управлінських рішень та їхнє ухвалення в рамках своєї компетенції;
- максимізація прибутку та вартості капіталу ПУМБ, забезпечення довгострокового ефективного функціонування банку;
- мінімізація ризиків шляхом безпосереднього прийняття рішень з керування ризиками ліквідності, процентними, валютними, ринковими ризиками;
- забезпечення функціонування процесу оптимізації співвідношення прибутковості та ризику банківських операцій.
Крім того, для підвищення ефективного виконання покладених на нього функцій, Комітету з управління активами і пасивами надано наступні повноваження:
- визначення політики ПУМБ у частині управління активами і пасивами для забезпечення збалансованого співвідношення прибутків та ризиків банку;
- визначення кількісних та якісних критеріїв оцінки ризиків операцій;
- прийняття рішень стосовно структури й обсягів активів і пасивів, а також прийнятних ризик-рівнів;
- аналіз регулярних звітів та звітності, що надаються Комітету з управління активами і пасивами структурними підрозділами ПУМБ;
- контроль за дотриманням рішень Комітету структурними підрозділами банку.
Тарифно-комерційний комітет створений для забезпечення реалізації стратегічних дій і стійкої позиції в основних сегментах ринку банківських послуг за допомогою розробки, впровадження та підтримки збалансованої тарифної системи на тлі обов’язкового підвищення прибутковості Банку.
Основні функції Тарифно-комерційного комітету:
- розробка цінової стратегії для банківських послуг і продуктів;
- забезпечення конкурентоспроможності послуг Банку на ринку банківських послуг;
- сприяння збільшенню прибутковості ПУМБ;
- сприяння підвищенню рівня задоволеності клієнтів Банку;
- аналіз співвідношення собівартості продуктів, послуг і ринкової конкурентоспроможності чинних тарифів Банку;
- розгляд та узгодження всіх змін і доповнень до діючої та проектної систем тарифів і послуг, які пропонуються філіям і підрозділам Головного офісу;
- вибір оптимальної системи тарифів і послуг;
- аналіз забезпечення фактичного досягнення цілей, встановлених при формуванні кредитної політики ПУМБ;
- оперативне реагування на зміну попиту й конкурентного середовища в регіонах, підготовка пропозицій щодо зміни тарифів на певні види послуг і подання на затвердження Голові Правління;
- контроль за дотриманням тарифної політики в структурних підрозділах Банку.
Кредитна рада – це колегіальний орган, якому делеговані функції із прийняття кредитних ризиків за активними операціями Банку.
Кредитна рада підзвітна Правлінню Банку. Основними функціями Кредитної ради є:
- затвердження умов кредитування позичальників;
- встановлення лімітів кредитного ризику для операцій з фінансовими установами;
- акредитація страхових компаній;
- моніторинг якості кредитного портфелю;
- надання рекомендацій Правлінню щодо затвердження внутрішніх нормативних документів Банку, які стосуються кредитного ризику.
Створений для оптимізації процесу управління операційними ризиками, розробки та впровадження найбільш ефективних заходів з мінімізації впливу операційних ризиків на діяльність банку.
Основні функції Комітету з управління операційними ризиками:
- розробка стратегій, політик та засадних підходів до управління операційними ризиками банку;
- підготовка внутрішніх документів банку щодо впровадження систем внутрішнього контролю ПУМБ;
- затвердження методології управління операційними ризиками;
- затвердження рівня операційного ризику на рік;
- постійний моніторинг відповідності підходів до управління операційними ризиками ухваленої стратегії;
- аналіз рівня операційних ризиків для прийняття рішень;
- розробка ефективних заходів підкомітетами і подальший їхній контроль у рамках засідань Комітету з управління операційними ризиками;
- навчання нових та існуючих співробітників, надання ефективного обміну інформацією про рівень операційних ризиків підрозділів, процесів та продуктів;
- затвердження загальної термінології, форми звітності та системи надання інформації учасниками системи управління операційними ризиками;
- затвердження заходів з управління операційними ризиками та здійснення контролю їхньої ефективності.
Технологічний комітет створений для реалізації стратегічних цілей у сфері інформаційних технологій, інформаційної безпеки й управління IT-ризиками, а також підтримки технологічного лідерства банку.
Основні функції Технологічного комітету:
- затвердження політик інформаційних технологій;
- розгляд політик інформаційної безпеки й управління IT-ризиками;
- пріоритезація проектів та напрямів розвитку IT та інформаційної безпеки;
- розгляд результатів розслідування критичних інцидентів інформаційної безпеки та затвердження заходів;
- затвердження ініціатив з великих технологічних проектів;
- прийняття рішення про припустимий рівень IT-ризиків;
- розгляд конкурсних пропозицій зі стратегічних проектів;
- виконання експертної оцінки інноваційних пропозицій;
- оцінка результатів аудиту в сфері інформаційних технологій та інформаційної безпеки;
- прийняття рішень з технологічних питань в рамках злиття/поглинань;
- затвердження критеріїв вибору запитів на зміну ПЗ, що потребують розгляду Комітетом;
- визначення пріоритетності запитів на зміну ПЗ.
Комітет з етики та ділової поведінки створений для реалізації в ПУМБ єдиних стандартів та принципів Групи СКМ у сфері корпоративної етики та ділової поведінки.
Комітет з етики та ділової поведінки виконує функції:
- регулювання корпоративних відносин відповідно до принципів корпоративної етики банку та Групи СКМ;
- реалізації заходів, спрямованих на зміцнення культури ведення бізнесу банком, що буде заохочувати етичну поведінку та діяти відповідно принципів ділової етики банку та Групи СКМ;
- здійснення контролю за дотриманням вимог корпоративної етики банку;
- реагування на порушення норм корпоративної етики та ділової поведінки, а також прийняття рішень стосовно вказаних випадків;
- організації заходів з оцінювання впливу норм ділової етики на корпоративну культуру банку;
- розробки рекомендацій з метою вдосконалення ділової етики банку та підвищення рівня корпоративної культури.
Комітет з питань фінансового моніторингу в АТ «ПУМБ» – є постійно діючим колегіальним органом АТ «ПУМБ», діяльність якого спрямована на забезпечення функціонування системи управління ризиками легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення в Банку, а також на вживання відповідних заходів для мінімізації таких ризиків до прийнятного рівня.
Права розгляду питань у сфері фінансового моніторингу делеговані Комітету з питань фінансового моніторингу в АТ «ПУМБ» Правлінням АТ «ПУМБ».
Комітет з питань фінансового моніторингу в АТ «ПУМБ» є підзвітним Голові Правління АТ «ПУМБ» і виконує наступні функції:
- координація дотримання вимог у сфері фінансового моніторингу в Банку
- реагування на виявлені недоліки у виконанні вимог у сфері фінансового моніторингу в Банку, та прийняття рішень щодо зазначених випадків по кожному виявленому порушенню
- розробка рекомендацій підрозділам Банку, спрямованих на вдосконалення дотримання вимог у сфері фінансового моніторингу в Банку
- інші функції.
Проектний комітет є колегіальним органом Банку, що має на меті прийняття рішень з питань стратегічного управління змінами в Банку, включаючи управління портфелем проектів, управління процесом реалізації змін, організацію та контроль діяльності крос-функціональних команд, а також оптимізацію процесів реалізації змін у Банку.
Основні функції Проектного комітету у межах покладених повноважень:
- розгляд бізнес ініціатив і ухвалення рішення щодо доцільності реалізації;
- алокація необхідних ресурсів для реалізації змін;
- аналіз статусу реалізації змін;
- ідентифікація ризиків та проблем при впровадженні змін, організація та контроль виконання заходів щодо їх мінімізації;
- призупинення/поновлення або припинення реалізації змін;
- оцінка та погодження результатів впровадження змін;
- контроль успішності змін, що сталися;
- прийняття рішень з удосконалення та розвитку діяльності по впровадженню змін у Банку, затвердження процесу реалізації змін та його ключових показників.
відповіді на них
скаргу чи пропозицію
мережах
Зворотний зв'язок