Головна цінність ПУМБ – лояльні клієнти
прийому/обробки звернень від громадян.
Наші спеціалісти Клієнтської підтримки залюбки допоможуть вам у вирішенні питання:
- для цього достатньо подзвонити за вказаними нижче номерами та залишити своє звернення:
- якщо питання потребує більш детального розгляду – наш спеціаліст зафіксує його, в підтвердження чого вам надійде номер фіксації звернення.
Для такої реєстрації співробітник Клієнтської підтримки може уточнити:
- ПІБ;
- ІПН;
- місце проживання;
- електронну пошту;
- суть звернення.
Розгляд звернень відбувається у строк до 5 робочих днів. Виключеннями є питання, що потребують детального розслідування чи аналізу. По таких зверненнях строк може бути подовжено до 45 днів.
- Банк при цьому надає проміжну відповідь та інформує споживача про строки розгляду питання.
по Україні та з-за кордону
0 800 501 275*
з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00
для дзвінків з мобільного телефону
для міжнародних дзвінків
Письмове звернення
Ви завжди можете залишити письмове звернення.
Для цього скористайтеся зручними каналами.
- ПІБ та ІПН;
- контактні дані;
(включаючи номер мобільного телефону та електрону адресу) та зручний спосіб надання відповіді на запитання
- місце проживання;
- суть звернення;
- документи, якщо такі є, які підтверджують суть порушеного питання, вашої пропозиції або скарги.
- Банк при цьому надає проміжну відповідь та інформує споживача про перенесення строків розгляду питання..
Надіслати офіційне звернення на поштову адресу банку: вул. Андріївська, 4, м. Київ, Україна, 04070
Запис на особистий прийом
Для цього необхідно здійснити запис на прийом за номерами телефонів, інформація про які розміщується нижче у додатку.
ПІБ
та індивідуальний податковий номер (ІПН).
Місце проживання
або адресу, за якою може бути вручена офіційна кореспонденція.
Номер контактного телефону
чи відомості щодо інших засобів зв’язку.
Суть звернення
та опис питання.
Питання щодо мобільного додатку ПУМБ Оnline


відповіді на них
питання до банку
скаргу чи пропозицію
мережах
Зворотний зв'язок