В ході проведення своєї діяльності у кожної компанії рано чи пізно виникають проблемні процеси, які можуть обернутися для компанії не тільки фінансовими втратами, але і втратою довіри з боку суспільства в особі клієнтів, інвесторів, партнерів, акціонерів, регулюючих органів.
У зв'язку з цим, виникла ідея створення таких механізмів, які б дозволили мінімізувати ризики, пов'язані з такими процесами. Один з таких механізмів виник порівняно нещодавно і отримав назву «комплаєнс».
Комплаєнс буквально означає «відповідність».
Комплаєнс ризик - це потенційний або реальний ризик регуляторних санкцій, фінансових збитків, репутаційних втрат, що виникають в результаті недотримання норм законодавства, положень внутрішніх документів (політик, процедур, положень, правил), стандартів добросовісної конкуренції, ситуацій конфлікту інтересів, недотримання вимог корпоративної етики.
З метою належного управління комплаєн-ризиком в АТ «ПУМБ» створено Управління комплаєнс-контролю.
У Банку затверджено один з основних документів, спрямованих на управління комплаєнс-ризиком - Кодекс корпоративної етики. Це документ, яким затвердженні правила і норми корпоративної поведінки, і який відображає ключові принципи і стандарти роботи Банку.
Дія Кодексу поширюється на всіх співробітників Банку незалежно від займаної посади, сфери професійної відповідальності та географічного розташування підрозділу Банку.
Основні завдання Кодексу корпоративної етики:
- забезпечити розуміння співробітниками Банку місії, цінностей і принципів роботи Банку, а також усвідомлення своєї ролі в реалізації стратегії розвитку Банку;
- визначити стандарти етичної поведінки в роботі з клієнтами, діловими партнерами, Банком, акціонерами, державними органами і громадськістю;
- сформувати принципи взаємовідносин всередині колективу;
- запобігати можливим порушенням і конфліктним ситуаціям;
- забезпечити належний рівень прозорості при здійсненні діяльності Банку.
У випадках порушень правил і норм Кодексу корпоративної етики, Банк має право вживати заходів, передбачених чинним законодавством.
Файли для завантаження
У разі якщо Вам стало відомо про порушення Кодексу корпоративної етики, зокрема порушення етичних норм, неприйнятну поведінку співробітників банку, конфлікт інтересів, використання інсайдерської інформації, розкрадання або використання майна банку в особистих цілях, корупцію та/або підкуп співробітників («хабарі», «відкати»), домагання, дискримінацію, порушення у сфері фінансового моніторингу, порушення законодавства, які можуть нашкодити інтересам клієнтів та/або банку, а також про переслідування осіб, які повідомили про порушення, Ви можете звернутися на Лінію довіри СКМ*.
Звертаємо Вашу увагу, що Лінія довіри не призначена для отримання консультацій про товари і послуги, надання дистанційних послуг або обробки клієнтських скарг і зауважень.
* Якщо ви бажаєте, щоб розслідування було проведено максимально ефективно, радимо вам вказати в повідомленні наступну інформацію:
- сторони конфлікту;
- інша інформація, яка може допомогти у вирішенні проблеми;
- час та місце події;
- суть повідомлення (викладення відомих Вам фактів);
- контакти для зворотного зв’язку.
відповіді на них Залишити питання, подяку,
скаргу чи пропозицію ПУМБ в соціальних
мережах
Зворотний зв'язок