Мобільний додаток
перейти перейти

Шановні клієнти!


АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» (далі – Банк) висловлює Вам свою повагу та просить прийняти до уваги наступну інформацію.

Згідно з вимогами Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65, Банк має забезпечувати актуальність отриманих та існуючих документів, даних та інформації про клієнта.

Актуалізація інформації про клієнта здійснюється у таких формах: планова або у випадку настання певної події.

1. Планова. Залежить від рівня ризику клієнта, який йому було присвоєно при встановленні ділових відносин, або в процесі обслуговування.

Актуалізація даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього):

  • не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим;
  • не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім;
  • не рідше одного разу на пʼять років – в інших випадках за умови відсутності підозр.

2. У випадку настання події.

Актуалізація даних проводиться також у разі:

  • виявлення фактів наявності суттєвих змін у діяльності клієнта (зокрема в разі зміни КБВ, керівника, місцезнаходження юридичної особи, трасту, іншого подібного правового утворення, ФОП);
  • закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними поданих документів;
  • втрати чинності/обміну ідентифікаційного документа клієнта (представника клієнта);
  • встановлення факту належності клієнта до PEP.

З метою виконання вимог щодо здійснення актуалізації інформації про клієнта у випадку настання події, в ДКБО, а також в інших типових договорах, які Банк укладає з клієнтами без приєднання до ДКБО, передбачено обов’язок клієнта надавати до Банку інформацію про суттєві зміни, які сталися в його діяльності.

Ми відповідаємо на Ваші питання
Мої дані не змінювалися, чому мені потрібно звертатися в Банк? Я проживаю в зоні проведення АТО, у мене немає можливості виїхати на іншу територію. Я можу відправити необхідні документи поштою?

Навіть якщо у Ваших даних не відбулося змін, існують законодавчо встановлені терміни з актуалізації даних клієнтів. Тому нам необхідно провести актуалізацію Ваших ідентифікаційних даних шляхом надання Вами документів з метою підтвердження наявності або відсутності змін в ідентифікаційних даних. З зазначеними документами Вам необхідно особисто звернутися до найближчого відділення ПУМБ.

Чи може хтось із родичів/знайомих пройти ідентифікацію за дорученням?

Документи для актуалізації даних власника рахунку можуть бути надані представником власника рахунку, повноваження якого підтверджені довіреністю.

На підставі чого я повинен приходити у відділення?

Відповідно до п. 4) ч. 2 ст. 8, п. 34) ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку існуючих клієнтів, одним із заходів якої є забезпечення актуальності отриманих та існуючих документів, даних та інформації про клієнта. Тобто Банк зобов’язаний здійснювати заходи для підтвердження наявності або відсутності змін у документах, які надавалися клієнтом при його ідентифікації (наприклад, паспорт та ІПН). З цією метою ми пропонуємо Вам звернутися до відділення ПУМБ. Будь ласка, візьміть із собою оригінал паспорта та довідки про присвоєння ІПН.

На якій підставі будуть припинені ділові відносини ***?

Згідно статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк зобов'язаний відмовитися від обслуговування і розірвати ділові відносини з клієнтом (закрити рахунок) в разі, якщо за запитом Банку клієнт не надає необхідні для здійснення належної перевірки документи чи відомості.

Що буде якщо я не приїду?

Керуючись положенням статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення», Банком буде розглядатись питання щодо прийняття рішення щодо розірвання ділових відносин з Вами або призупинення обслуговування Ваших рахунків.

Я був/була у відділенні місяць тому, чому мені про це нічого не сказали? Більше не поїду

Якщо термін для актуалізації ідентифікаційних даних настав, про що Вас було повідомлено, Вам необхідно звернутися до найближчого відділення ПУМБ для надання документів з метою підтвердження наявності або відсутності змін ідентифікаційних даних. Ви можете подивитися адресу найближчого відділення на сайті Банку або повідомити в якому районі відділення Вас цікавить і я зможу підказати його адресу, як Вам буде зручно. У разі відмови в наданні документів з метою актуалізації ідентифікаційних даних, у Вас буде відсутня можливість користуватися послугами Банку.

Якими пунктами ДКБО (договору) керується Банк?

Щодо припинення ділових відносин Банк керується ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення», згідно з якою Банк, як суб'єкт фінансового моніторингу зобов'язаний відмовитися від підтримання ділових відносин з клієнтом у разі, якщо останній на запит Банку не надав необхідні для здійснення його належної перевірки документи чи відомості.

Мені надійшло смс, але я не встигаю. Чи заблокуються мої рахунки?

Кожний клієнт зобов’язаний актуалізувати зміни в документах, які надавалися клієнтом при його ідентифікації (паспорт та РНОКПП). З цією метою ми пропонуємо Вам звернутися до відділення ПУМБ. Будь ласка, візьміть із собою оригінал паспорта та довідки про присвоєння ІПН. У разі несвоєчасного звернення, Банком буде розглядатись питання щодо прийняття рішення щодо призупинення обслуговування Ваших рахунків.

Якщо мені планують надіслати гроші, чи надійдуть вони, якщо рахунки заблоковано?

Кошти будуть надходити на Ваші рахунки, але без можливості користування ними до моменту надання документів (паспорту та ІПН) у відділенні Банку для актуалізації даних.

Чому я повинен їхати, якщо нічого не змінювалось?

Навіть якщо у Ваших даних не відбулося змін, існують законодавчо встановлені терміни з актуалізації даних клієнтів. З цією метою ми пропонуємо Вам звернутися до відділення ПУМБ. Будь ласка, візьміть із собою оригінал паспорта та довідки про присвоєння ІПН.

Чому не можна онлайн це зробити? (це не сучасно, не адаптовано до карантину)

Банк робить усе можливе для реалізації онлайн актуалізації даних. Найближчим часом зможемо надавати таку можливість своїм клієнтам. Однак, на поточний момент пропонуємо Вам звернутися до відділення ПУМБ. Будь ласка, візьміть із собою оригінал паспорта та довідки про присвоєння ІПН.

Що буде, якщо я так і не приїду, мені не потрібен цей рахунок?

Кожний клієнт зобов’язаний актуалізувати зміни в документах, які надавалися клієнтом при його ідентифікації (наприклад, паспорт та РНОКПП). У разі, якщо Ви остаточно прийняли рішення про припинення ділових відносин з Банком, просимо Вас звернутися до відділення для оформлення заяви на закриття рахунку (при собі прохання мати паспорт та ІПН). У випадках, передбачених договором, Банк може закрити рахунок самостійно. З умовами договору можна ознайомитись за посиланням.

Якщо документи зараз на заміні, чи можна відкласти крайню дату, до якої можна звернутись?

Згідно з законодавством України, громадянин має 1 місяць на обмін паспорту. У разі втрати/обміну паспорту Банк уживає заходів щодо отримання даних нового документу та актуалізації даних не пізніше шести місяців із дня видачі нового паспорту. В інших випадках Банк уживає заходів щодо актуалізації даних про клієнта не пізніше трьох місяців із дня виявлення відповідного факту/настання події зміни ідентифікаційних даних. У разі несвоєчасного звернення, Банком буде розглядатись питання щодо прийняття рішення щодо призупинення обслуговування Ваших рахунків. Обслуговування буде відновлене після надання до Банку оновлених документів.

Як швидко буде розблоковано рахунок після проходження актуалізації даних?

Обслуговування буде відновлене протягом 15 хвилин після надання до Банку оновлених документів.

Я можу звернутися до будь-якого відділення?

Ви можете звернутися з паспортом та ІПН до будь-якого найближчого відділення Банку.

arrow

Зворотний зв'язок