1. Планова. Залежить від рівня ризику клієнта, який йому було присвоєно при встановленні ділових відносин, або в процесі обслуговування.
Актуалізація даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього):
- не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим;
- не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім;
- не рідше одного разу на пʼять років – в інших випадках за умови відсутності підозр.
2. У випадку настання події.
Актуалізація даних проводиться також у разі:
- виявлення фактів наявності суттєвих змін у діяльності клієнта (зокрема в разі зміни КБВ, керівника, місцезнаходження юридичної особи, трасту, іншого подібного правового утворення, ФОП);
- закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними поданих документів;
- втрати чинності/обміну ідентифікаційного документа клієнта (представника клієнта);
- встановлення факту належності клієнта до PEP.
З метою виконання вимог щодо здійснення актуалізації інформації про клієнта у випадку настання події, в ДКБО, а також в інших типових договорах, які Банк укладає з клієнтами без приєднання до ДКБО, передбачено обов’язок клієнта надавати до Банку інформацію про суттєві зміни, які сталися в його діяльності.
відповіді на них
питання до банку
скаргу чи пропозицію
мережах
Зворотний зв'язок