Мобільний додаток
перейти перейти
Безпека платіжних інструментів

Рекомендуємо звернутися до мобільного оператора, яким Ви користуєтесь, та відключити можливість віддаленого перевипуску сім-картки для мобільного телефону!

Попереджаємо про випадки телефонного шахрайства.

Пам'ятка "Прості правила, щоб вберегтися від шахраїв"

Будьте уважні!

 

Вам телефонують та розпитують про приватну інформацію або реквізити картки? Продовження розмови небезпечно для Ваших грошей! 

Шахраї можуть використати телефон, Інтернет, банкомати або поштову адресу.

Увага! Банк ніколи НЕ телефонує з номерів, що наведені нижче, та подібних:

+38 044 290-7-290
+38 050 290-7-290 
+38 096 290-7-290 
+38 093 290-7-290

Ці номери призначені лише для вхідних дзвінків!

Шахрайство: віддалене керування вашим пристроєм!

Не встановлюйте програми AnyDesk або TeamViewer за вказівкою нібито служби підтримки Банку або оператора зв’язку!

Завдяки сторонньому програмному забезпеченню злочинці отримують можливість ПОВНОГО віддаленого несанкціонованого управління вашим пристроєм.

Шахрайська схема «Встановлення стороннього ПЗ для віддаленого доступу до телефону», що набула останнім часом розповсюдження, виглядає так:

Зазвичай з невідомого номера дзвонить ніби ваш «мобільний оператор» з новими вигідними пропозиціями по тарифу та повідомляє про обов’язкове оновлення програмного забезпечення (далі ПЗ). «Якщо його не встановити, то на телефоні не всі програми зможуть працювати коректно, можливі збої, не буде доступу до інтернет-банкінгу, тощо», — аргументують шахраї. Іноді інформують, що вам надійшов платіж, який ви не можете отримати без оновлення ПЗ, яке називає злодій. А далі надсилає SMS-посилання на Play Market, але за посиланням знаходиться ПЗ, яке надає повний доступ до вашого телефону. Так само можуть відбуватись дзвінки від імені «банку», нібито треба встановити ПЗ, щоб врятувати кошти на рахунку. Пам’ятайте, банк ніколи не просить встановлювати ПЗ віддаленого доступу!

Так шахраї отримують доступ до ваших даних, SMS-повідомлень, у тому числі з паролями для підтвердження операцій в інтернеті, дзвінків, переліку контактів, а головне ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГУ – ваших грошей!

Як захиститися?

  • Не переходьте за посиланнями та не відкривайте вкладення, отримані від невідомих відправників (надіслані через SMS, VIBER, Telegram). 
  • Не завантажуйте та не встановлюйте програми віддаленого доступу: та інші за «вказівкою служби підтримки банку» або оператора зв’язку.
  • У разі, якщо Ви помітили, що Вашим пристроєм керує хтось інший, вимкніть доступ до Інтернету та видаліть програми віддаленого доступу.
  • Повідомте банку (номер на звороті картки) про вказане та заблокуйте картки та доступ до Інтернет-банку. Дійте за рекомендаціями, які нададуть співробітники банку.

Будьте уважні!

 

Вам телефонують та розпитують про приватну інформацію або реквізити картки? Продовження розмови небезпечно для Ваших грошей! 

Шахраї можуть використати телефон, Інтернет, банкомати або поштову адресу.

Увага! Банк ніколи НЕ телефонує з номерів, що наведені нижче, та подібних:

+38 044 290-7-290

+38 050 290-7-290

+38 096 290-7-290

+38 093 290-7-290

Ці номери призначені лише для вхідних дзвінків!

Шахрайство: віддалене керування вашим пристроєм!

Не встановлюйте програми AnyDesk або TeamViewer за вказівкою нібито служби підтримки Банку або оператора зв’язку!

Завдяки сторонньому програмному забезпеченню злочинці отримують можливість ПОВНОГО віддаленого несанкціонованого управління вашим пристроєм.

Шахрайська схема «Встановлення стороннього ПЗ для віддаленого доступу до телефону», що набула останнім часом розповсюдження, виглядає так:

Зазвичай з невідомого номера дзвонить ніби ваш «мобільний оператор» з новими вигідними пропозиціями по тарифу та повідомляє про обов’язкове оновлення програмного забезпечення (далі ПЗ). «Якщо його не встановити, то на телефоні не всі програми зможуть працювати коректно, можливі збої, не буде доступу до інтернет-банкінгу, тощо», — аргументують шахраї. Іноді інформують, що вам надійшов платіж, який ви не можете отримати без оновлення ПЗ, яке називає злодій. А далі надсилає SMS-посилання на Play Market, але за посиланням знаходиться ПЗ, яке надає повний доступ до вашого телефону. Так само можуть відбуватись дзвінки від імені «банку», нібито треба встановити ПЗ, щоб врятувати кошти на рахунку. Пам’ятайте, банк ніколи не просить встановлювати ПЗ віддаленого доступу!

Так шахраї отримують доступ до ваших даних, SMS-повідомлень, у тому числі з паролями для підтвердження операцій в інтернеті, дзвінків, переліку контактів, а головне ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГУ – ваших грошей!

Як захиститися?

  • Не переходьте за посиланнями та не відкривайте вкладення, отримані від невідомих відправників (надіслані через SMS, VIBER, Telegram). 
  • Не завантажуйте та не встановлюйте програми віддаленого доступу: та інші за «вказівкою служби підтримки банку» або оператора зв’язку.
  • У разі, якщо Ви помітили, що Вашим пристроєм керує хтось інший, вимкніть доступ до Інтернету та видаліть програми віддаленого доступу.
  • Повідомте банку (номер на звороті картки) про вказане та заблокуйте картки та доступ до Інтернет-банку. Дійте за рекомендаціями, які нададуть співробітники банку.

Попереджаємо про випадки телефонного шахрайства

 
 

В разі, якщо вам телефонують та представляються співробітником банку, негайно припиніть розмову, якщо:

  • Вам повідомляють про надходження, списання або перерахунки пов’язані з картками
  • Надходить повідомлення з додаванням контакту
  • У розмові кажуть, що перевипустять ваші СVV коди або просять назвати номер відділення (цифри на звороті картки)
  • Повідомляють, що надішлють SMS або Viber-повідомлення та їх треба перевірити
  • Просять перейти з повідомлення на сторінку Інтернет-банкінгу та у вспливаючому вікні ввести код відмови від операції

Увага, ні в якому разі не переходьте за посиланнями у таких повідомленнях та негайно припиняйте розмову!

 

Додатково про ризики шахрайства та безпеку платежів

 
 

З метою захисту клієнтів щодо можливих випадків шахрайства та ризиків втрати коштів, нагадуємо!

Працівники банку у жодному разі НЕ дзвонитимуть вам, щоб запитати конфіденційну інформацію про картку, зокрема:

  • термін її дії;
  • PIN-код;
  • CVV-код (3 цифри на зворотному боці) та не перевипускають СVV-код (цифри на звороті картки);
  • будь-які логіни та паролі, зокрема для входу в Інтернет- та мобільний банкінг;
  • коди (паролі-підтвердження) та іншу інформацію з SMS-повідомлень від банку або Viber-повідомлення;
  • та не  порадять перейти за незрозумілим посиланням з надісланого з Інтернету SMS;
  • не будуть квапити вас перевести всі кошти для зберігання на якомусь рахунку;
  • якщо вам повідомляють про надходження, списання або перекази пов’язані з картками;
  • у повідомленні вам пропонують перейти на сторінку Інтернет-банкінгу і ввести код відмови від операції у спливаючому вікні;
  • не вказують на необхідність відновлення паролю.

Треба знати, як вберегти свої кошти, а саме: 

  • якщо у вас запитують повні реквізити банківської картки, називають залишок, кажуть, що у вас крадуть кошти та натякають прочитати SMS - негайно припиніть розмову;
  • якщо вам надсилають невідомі SMS - повідомте про це в банк;
  • кажуть, що ви проводите або отримуєте платіж, а ви жодних платежів не проводили;
  • нібито вам надходить платіж від юридичної особи, при цьому будуть блокувати ваші рахунки.

Ваші дії:

  • відразу після цього зателефонуйте до свого банку (номер вказано на звороті картки – такі номери лише для дзвінків у банк) і дізнайтеся, чи все в порядку;
  • повідомте про розголошення конфіденційних даних у банк, якщо таке сталося;
  • заблокуйте картку і обмежте можливості проведення операцій в Інтернеті, зменшіть добові ліміти витрат;
  • зверніться до поліції.

Нагадуємо, що номери гарячої лінії лише для ваших дзвінків у банк.

У разі, якщо ваш співрозмовник представляється співробітником банку і телефонує з номеру, що подібний до номеру гарячої лінії банку, наприклад: +38044 2907290 - припиніть розмову!

Зателефонуйте до банку та повідомте про це.

Загалом, пам’ятайте: найперше правило безпеки вашого фінансового рахунку — нікому не повідомляти конфіденційні дані. Особливо по телефону, де ви навіть не бачите співрозмовника, тим паче, не можете перевірити правдивість його слів.

Зауважте, що шахраї можуть бути дуже переконливими, тому намагайтеся не відповідати на жодні запитання за телефоном. Якщо маєте сумніви, запропонуйте співробітникові обрати час для особистої розмови у відділенні або подзвоніть самостійно на гарячу лінію банку, телефон зазначений на картці та сайті банку.

 

Попереджаємо про випадки телефонного шахрайства

 
 

В разі, якщо вам телефонують та представляються співробітником банку, негайно припиніть розмову, якщо:

  • Вам повідомляють про надходження, списання або перерахунки пов’язані з картками
  • Надходить повідомлення з додаванням контакту
  • У розмові кажуть, що перевипустять ваші СVV коди або просять назвати номер відділення (цифри на звороті картки)
  • Повідомляють, що надішлють SMS або Viber-повідомлення та їх треба перевірити
  • Просять перейти з повідомлення на сторінку Інтернет-банкінгу та у вспливаючому вікні ввести код відмови від операції

Увага, ні в якому разі не переходьте за посиланнями у таких повідомленнях та негайно припиняйте розмову!

 

Додатково про ризики шахрайства та безпеку платежів

 
 

З метою захисту клієнтів щодо можливих випадків шахрайства та ризиків втрати коштів, нагадуємо!

Працівники банку у жодному разі НЕ дзвонитимуть вам, щоб запитати конфіденційну інформацію про картку, зокрема:

  • термін її дії;
  • PIN-код;
  • CVV-код (3 цифри на зворотному боці) та не перевипускають СVV-код (цифри на звороті картки);
  • будь-які логіни та паролі, зокрема для входу в Інтернет- та мобільний банкінг;
  • коди (паролі-підтвердження) та іншу інформацію з SMS-повідомлень від банку або Viber-повідомлення;
  • та не  порадять перейти за незрозумілим посиланням з надісланого з Інтернету SMS;
  • не будуть квапити вас перевести всі кошти для зберігання на якомусь рахунку;
  • якщо вам повідомляють про надходження, списання або перекази пов’язані з картками;
  • у повідомленні вам пропонують перейти на сторінку Інтернет-банкінгу і ввести код відмови від операції у спливаючому вікні;
  • не вказують на необхідність відновлення паролю.

Треба знати, як вберегти свої кошти, а саме: 

  • якщо у вас запитують повні реквізити банківської картки, називають залишок, кажуть, що у вас крадуть кошти та натякають прочитати SMS - негайно припиніть розмову;
  • якщо вам надсилають невідомі SMS - повідомте про це в банк;
  • кажуть, що ви проводите або отримуєте платіж, а ви жодних платежів не проводили;
  • нібито вам надходить платіж від юридичної особи, при цьому будуть блокувати ваші рахунки.

Ваші дії:

  • відразу після цього зателефонуйте до свого банку (номер вказано на звороті картки – такі номери лише для дзвінків у банк) і дізнайтеся, чи все в порядку;
  • повідомте про розголошення конфіденційних даних у банк, якщо таке сталося;
  • заблокуйте картку і обмежте можливості проведення операцій в Інтернеті, зменшіть добові ліміти витрат;
  • зверніться до поліції.

Нагадуємо, що номери гарячої лінії лише для ваших дзвінків у банк.

У разі, якщо ваш співрозмовник представляється співробітником банку і телефонує з номеру, що подібний до номеру гарячої лінії банку, наприклад: +38044 2907290 - припиніть розмову!

Зателефонуйте до банку та повідомте про це.

Загалом, пам’ятайте: найперше правило безпеки вашого фінансового рахунку — нікому не повідомляти конфіденційні дані. Особливо по телефону, де ви навіть не бачите співрозмовника, тим паче, не можете перевірити правдивість його слів.

Зауважте, що шахраї можуть бути дуже переконливими, тому намагайтеся не відповідати на жодні запитання за телефоном. Якщо маєте сумніви, запропонуйте співробітникові обрати час для особистої розмови у відділенні або подзвоніть самостійно на гарячу лінію банку, телефон зазначений на картці та сайті банку.

 

За жодних обставин не розголошуйте наступні дані картки:

 
 
 
 
                CVV2 / CVC2 – три цифри на зворотному боці картки, коди використовуються для оплати в інтернеті.
                Дату дії картки (Valid THRU) (2)
                PIN – код
                Коди (цифри) з SMS
                Пароль до Інтернет-банкінгу (дані по картці можна дізнатися з додатку)

Повідомляти можна лише 16-значний номер картки на лицевій стороні    

За жодних обставин не розголошуйте наступні дані картки:

    CVV2 / CVC2 – три цифри на зворотному боці картки, коди використовуються для оплати в інтернеті
    Дату дії картки (Valid THRU) (2)
    PIN – код
    Коди (цифри) з SMS
    Пароль до Інтернет-банкінгу (дані по картці можна дізнатися з додатку)

Повідомляти можна лише 16-значний номер картки на лицевій стороні    

Розраховуйтеся в Інтернеті безпечно

Сайти для переказів коштів, поповнення мобільного чи онлайн-кредитування можуть бути «злими близнюками» справжніх ресурсів. Також слід бути обережними при купівлі товарів із обов’язковою передоплатою.

 

Що має викликати підозру?

 
    Сайт новий чи не має репутації – обирайте перевірені та знайомі ресурси. Не робіть оплату на невідомих ресурсах, які ви знайшли у пошукових системах.
    Адреса сайту починається з «http://». Довіряйте безпечному протоколу передачі даних, що має в адресі додаткову «s» - «https://»
    Не завантажуйте неперевірені програми на телефон – наприклад, «Універсальний мобільній» або «SMS-банкінг»
 
        Ви можете перевірити сайт за посиланням

Розраховуйтеся в Інтернеті безпечно

​Сайти для переказів коштів, поповнення мобільного чи онлайн-кредитування можуть бути «злими близнюками» справжніх ресурсів. Також слід бути обережними при купівлі товарів із обов’язковою передоплатою.

Що має викликати підозру?

 
    Сайт новий чи не має репутації – обирайте перевірені та знайомі ресурси. Не робіть оплату на невідомих ресурсах, які ви знайшли у пошукових системах.
    Адреса сайту починається з «http://». Довіряйте безпечному протоколу передачі даних, що має в адресі додаткову «s» - «https://»
    Не завантажуйте неперевірені програми на телефон – наприклад, «Універсальний мобільній» або «SMS-банкінг»
 
Ви можете перевірити сайт за посиланням

Інструкція з безпечного користування ПУМБ Online

 
 

Використовуйте ліцензійне програмне забезпечення (операційну систему, антивірус тощо) на комп’ютері, на якому використовуєте ПУМБ Online.

Не бажано користуватися функцією запам’ятовування логіна та пароля у браузерах.

При вході в Інтернет-банкінг звертайте увагу на назву сторінки банку: online.pumb.ua.

Адреса має починатися з https, тобто мати відповідний захищений сертифікат.

При вході в Інтернет-банкінг, натиснувши на «Налаштування користувача» , можна дізнатись дані користувача,  історію входів, перевірити IP-адресу входу в Інтернет-банкінг.

Запам’ятайте!!!

Змінюйте паролі особисто – раз на рік.

Для контролю за станом рахунку та руху коштів, підключіть SMS- або Viber-інформування.

У налаштуваннях користувача ви також можете дізнатись про правила дистанційного обслуговування клієнтів – фізичних осіб у системі Інтернет-банкінг, тарифи та ліміти на операції в ПУМБ Online, натиснувши на пункт меню «Документи та тарифи».

Також у налаштуваннях можна пройти навчання щодо користування ПУМБ Online, натиснувши на пункт меню «Навчання».  

Звертайте увагу на надходження повідомлень, у верхньому правому куті , у тому числі про безпечне користування Інтернет-банкінгом.

Інструкція з безпечного користування ПУМБ Online

 
 

Використовуйте ліцензійне програмне забезпечення (операційну систему, антивірус тощо) на комп’ютері, на якому використовуєте ПУМБ Online.

Не бажано користуватися функцією запам’ятовування логіна та пароля у браузерах.

При вході в Інтернет-банкінг звертайте увагу на назву сторінки банку: online.pumb.ua.

Адреса має починатися з https, тобто мати відповідний захищений сертифікат.

При вході в Інтернет-банкінг, натиснувши на «Налаштування користувача» , можна дізнатись дані користувача,  історію входів, перевірити IP-адресу входу в Інтернет-банкінг.

Запам’ятайте!!!

Змінюйте паролі особисто – раз на рік.

Для контролю за станом рахунку та руху коштів, підключіть SMS- або Viber-інформування.

У налаштуваннях користувача ви також можете дізнатись про правила дистанційного обслуговування клієнтів – фізичних осіб у системі Інтернет-банкінг, тарифи та ліміти на операції в ПУМБ Online, натиснувши на пункт меню «Документи та тарифи».

Також у налаштуваннях можна пройти навчання щодо користування ПУМБ Online, натиснувши на пункт меню «Навчання».  

Звертайте увагу на надходження повідомлень, у верхньому правому куті , у тому числі про безпечне користування Інтернет-банкінгом.

Додаткова інформація

 
 

Сайти-підробки

Шахраї створюють фальшиві сайти, для ніби поповнення мобільного рахунку, сплати за Інтернет чи комунальні послуги без комісії. Закінчуються такі історії однаково – клієнт втрачає усі гроші зі своєї банківської картки.

Як не потрапити на гачок

Не користуйтесь невідомими ресурсами, де потрібно вводити свої конфіденційні карткові дані. Заведіть окрему банківську картку для розрахунків в Інтернеті та поповнюйте її по мірі необхідності. Підключіть 3-D Secure (технологія, що дозволяє банку ідентифікувати власника картки при проведенні операції онлайн). Найбезпечніше поповнювати мобільний рахунок, оплачувати комуналку або Інтернет через Інтернет-банкінг банку, у якому ви обслуговуєтесь. Більшість шахрайських сайтів можна знайти у базах на сайтах: https://www.ema.com.ua/citizens/blacklist та https://cyberpolice.gov.ua.

 

Додаткова інформація

 
 

Сайти-підробки

Шахраї створюють фальшиві сайти, для ніби поповнення мобільного рахунку, сплати за Інтернет чи комунальні послуги без комісії. Закінчуються такі історії однаково – клієнт втрачає усі гроші зі своєї банківської картки.

Як не потрапити на гачок

Не користуйтесь невідомими ресурсами, де потрібно вводити свої конфіденційні карткові дані. Заведіть окрему банківську картку для розрахунків в Інтернеті та поповнюйте її по мірі необхідності. Підключіть 3-D Secure (технологія, що дозволяє банку ідентифікувати власника картки при проведенні операції онлайн). Найбезпечніше поповнювати мобільний рахунок, оплачувати комуналку або Інтернет через Інтернет-банкінг банку, у якому ви обслуговуєтесь. Більшість шахрайських сайтів можна знайти у базах на сайтах: https://www.ema.com.ua/citizens/blacklist та https://cyberpolice.gov.ua.

 

Як запобігти шахрайству з сім-картками мобільних операторів?

 
 
Звертаємо увагу на випадки перевипуску сім-карток без відома клієнтів.

Якщо на Ваш номер телефону надходять sms-повідомлення з кодом підтвердження для здійснення платіжних операцій, шахраї можуть списати кошти з Вашого рахунку.

Як тільки Ваш номер телефону перестав працювати:

  • негайно зверніться до банку для блокування рахунку
  • потім до мобільного оператора для уточнення подальших дій

Щоб запобігти подібним випадкам, зверніться ВЖЕ ЗАРАЗ до мобільного оператора та відключіть  можливість віддаленого перевипуску сім-картки!

Потурбуйтесь про безпеку своїх коштів.

Номера телефонів Служби підтримки:

+38 044 290-7-290 (по Україні і з-за кордону)
+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)

 

Як запобігти шахрайству з сім-картками мобільних операторів?


 
Звертаємо увагу на випадки перевипуску сім-карток без відома клієнтів.

Якщо на Ваш номер телефону надходять sms-повідомлення з кодом підтвердження для здійснення платіжних операцій, шахраї можуть списати кошти з Вашого рахунку.

Як тільки Ваш номер телефону перестав працювати:

  • негайно зверніться до банку для блокування рахунку
  • потім до мобільного оператора для уточнення подальших дій

Щоб запобігти подібним випадкам, зверніться ВЖЕ ЗАРАЗ до мобільного оператора та відключіть  можливість віддаленого перевипуску сім-картки!

Потурбуйтесь про безпеку своїх коштів.

Номера телефонів Служби підтримки:

+38 044 290-7-290 (по Україні і з-за кордону)
+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)

 

Як уникнути крадіжки грошей з картки?

Захистіть власні кошти від фінансових махінацій! Останнім часом почастішали випадки шахрайства, пов’язаного з банківськими картками. Для того, щоб подбати про Вашу безпеку, ПУМБ підготував для Вас добірку простих правил. Користуйтесь ними задля того, щоб ефективно захистити свої кошти від злодіїв.

  • Користування карткою
  • Користування банкоматом
  • Інтернет-розрахунки
  •  

     

     

    Уважно прослухайте рекомендації та завжди дотримуйтесь правил безпечного користування карткою!!!

     

  •  

     

     

    Уважно прослухайте рекомендації та завжди дотримуйтесь правил безпечного користування банкоматом!!!

     

  •  

     

     

    Уважно прослухайте рекомендації та завжди дотримуйтесь правил безпечного здійснення інтернет розрахунків!!!

     

Злодії добре знаються на психології людини та будуть спекулювати на таких темах як:

 
    Залякування (блокована або вкрадена картка, «зламаний» рахунок або технічний збій/підключення нової послуги)
    Тиск і нав’язування (випитування реквізитів; цифр з SMS, яке надійшло; спрямовування жертви до терміналу чи банкомату)
    Гарантування швидкої вигоди (виграш у лотерею, переказ пенсії та інше) 
    Надання допомоги: від імені працівника банку допомога у розблокуванні картки, підключення Інтернет-банкінгу. Випитує дані із SMS, або запевнює, що надійшла сума від юридичної особи чи з невірним призначенням платежу.

Злодії добре знаються на психології людини та будуть спекулювати на таких темах як:

 
    Залякування (блокована або вкрадена картка, «зламаний» рахунок або технічний збій/підключення нової послуги)
    Тиск і нав’язування (випитування реквізитів; цифр з SMS, яке надійшло; спрямовування жертви до терміналу чи банкомату)
    Гарантування швидкої вигоди (виграш у лотерею, переказ пенсії та інше) 
    Надання допомоги: від імені працівника банку допомога у розблокуванні картки, підключення Інтернет-банкінгу. Випитує дані із SMS, або запевнює, що надійшла сума від юридичної особи чи з невірним призначенням платежу.

Знімайте готівку в банкоматах безпечно (ATM)

Що має викликати підозру?

 
    Не з’явилися гроші, хоча банкомат їх «відрахував»
    Отвір для картки або видачі грошей закритий накладкою
    Картоприймач не схожий на той, що відображений на фото на екрані банкомату
    Дивна людина в черзі або біля банкомату


Знімайте готівку в банкоматах безпечно (ATM)

Що має викликати підозру?

 
    Не з’явилися гроші, хоча банкомат їх «відрахував»
    Отвір для картки або видачі грошей закритий накладкою
    Картоприймач не схожий на той, що відображений на фото на екрані банкомату
    Дивна людина в черзі або біля банкомату


Як безпечно зняти готівку в банкоматі

    Прикривайте рукою клавіатуру при вводі ПІН-коду. Наступна людина у черзі може бути шахраєм, що запам’ятає код. Надалі злодій викраде картку з вашої сумки чи кишені. Це просте правило також допоможе уникнути зчитування коду через  встановлену шахраєм камеру.
    Перевірте клавіатуру та картоприймач. Клавіатура може бути накладною. Такий пристрій здатний зчитати ПІН-код. Справжня клавіатура не має виступу. На картоприймач можуть встановити скімінговий пристрій, що зчитує дані з магнітної смуги картки.
    Обирайте безпечні місця. Банкомати, які розташовані в метро, великих торгових центрах, відділеннях банків чи в людних місцях в рази зменшують імовірність крадіжки ваших коштів. Використовуйте вже знайомі банкомати.
    Якщо кошти «не вийшли» з банкомату. Не відходьте від банкомату та зателефонуйте на гарячу лінію банку. Після консультації з працівником – зверніться у поліцію.

Як безпечно зняти готівку в банкоматі

    Прикривайте рукою клавіатуру при вводі ПІН-коду. Наступна людина у черзі може бути шахраєм, що запам’ятає код. Надалі злодій викраде картку з вашої сумки чи кишені. Це просте правило також допоможе уникнути зчитування коду через  встановлену шахраєм камеру.
    Перевірте клавіатуру та картоприймач. Клавіатура може бути накладною. Такий пристрій здатний зчитати ПІН-код. Справжня клавіатура не має виступу. На картоприймач можуть встановити скімінговий пристрій, що зчитує дані з магнітної смуги картки.
    Обирайте безпечні місця. Банкомати, які розташовані в метро, великих торгових центрах, відділеннях банків чи в людних місцях в рази зменшують імовірність крадіжки ваших коштів. Використовуйте вже знайомі банкомати.
    Якщо кошти «не вийшли» з банкомату. Не відходьте від банкомату та зателефонуйте на гарячу лінію банку. Після консультації з працівником – зверніться у поліцію.

Безпечно розраховуватися дуже просто

    Не робіть передоплати у сумнівних продавців. Довіряйте великим надійним мережам, а в усіх інших розрахунках обирайте тільки оплату після отримання товару.
 
 
    Не повідомляйте персональні данні. Продавці, що запитують вас про дату народження чи дівоче прізвище вашої матері – можливі шахраї.
 
 
    Встановіть ліміт на інтернет-операції. Навіть якщо ви стали жертвою крадіжки, злодії не зможуть вкрасти більше цього обмеження.
 
 
    Надавайте та забороняйте дозвіл на інтернет-операції за допомогою Інтернет-банкінгу. Активуйте можливість тільки на момент оплати.
 
 
    Не називайте данні картки телефоном. Банк ніколи не зателефонує з вимогою назвати будь-які дані вашої платіжної картки. За найменших сумнівів – краще перетелефонуйте в банк на гарячу лінію, номер якої є на офіційному сайті.
 
 
    Підключіть SMS-банкінг. Якщо Ви помітили незрозумілу активність із коштами на картці через SMS – мерщій блокуйте картку! Для цього телефонуйте в банк на гарячу лінію або зробіть це самостійно в Інтернет-банкінгу.
 
 
    Активуйте протокол безпеки 3DSecure. Це додатковий захист Ваших операцій.
 
 

Безпечно розраховуватися дуже просто

    Не робіть передоплати у сумнівних продавців. Довіряйте великим надійним мережам, а в усіх інших розрахунках обирайте тільки оплату після отримання товару.
 
 
    Не повідомляйте персональні данні. Продавці, що запитують вас про дату народження чи дівоче прізвище вашої матері – можливі шахраї.
 
 
    Встановіть ліміт на інтернет-операції. Навіть якщо ви стали жертвою крадіжки, злодії не зможуть вкрасти більше цього обмеження.
 
 
    Надавайте та забороняйте дозвіл на інтернет-операції за допомогою Інтернет-банкінгу. Активуйте можливість тільки на момент оплати.
 
 
    Не називайте данні картки телефоном. Банк ніколи не зателефонує з вимогою назвати будь-які дані вашої платіжної картки. За найменших сумнівів – краще перетелефонуйте в банк на гарячу лінію, номер якої є на офіційному сайті.
 
 
    Підключіть SMS-банкінг. Якщо Ви помітили незрозумілу активність із коштами на картці через SMS – мерщій блокуйте картку! Для цього телефонуйте в банк на гарячу лінію або зробіть це самостійно в Інтернет-банкінгу.
 
 
    Активуйте протокол безпеки 3DSecure. Це додатковий захист Ваших операцій.
 

Що робити у випадку розголошення даних чи втрати картки


 
 
Якщо Ви помітили втрату картки – одразу зателефонуйте за номером +38 044 290 7 290 в банк та заблокуйте втрачену картку та Інтернет-банкінг. Негайно зверніться до найближчого відділення банку.
 

Що робити у випадку розголошення даних чи втрати картки


 
 
Якщо Ви помітили втрату картки – одразу зателефонуйте за номером +38 044 290 7 290 в банк та заблокуйте втрачену картку та Інтернет-банкінг. Негайно зверніться до найближчого відділення банку.
 

Рекомендації як зупинити списання з Вашої картки, раніше прив'язаної до платних послуг


 
 

Повідомляємо, що при додаванні банківської картки до платних сервісів App Store/Google Play можуть бути утримані суми за передплату!

Якщо Ви давно не використовуєте або видалили програму App Store/iTunes/Google Play, але не скасували підписку, плати за передплату можуть продовжувати списуватися з картки автоматично на регулярній основі або щоразу за фактом отримання послуги.

Банк наполегливо рекомендує всім своїм клієнтам уважно вивчати всі умови підписок, що оформлюються, на різних платних сервісах.

Інструкція для скасування підписки з Вашої картки на платних сервісах App Store/Google Play.

Для пристроїв Android:

1. Увійдіть у програму «Play Маркет».

2. У верхньому правому куті екрана натисніть піктограму профілю.

3. У меню виберіть розділ «Платежі та передплати».

4. Виберіть передплату, яку потрібно скасувати, та натисніть «Скасувати».

5. Виконуйте інструкції.

Для пристроїв iOS:

1. Увійдіть у меню «Налаштування», натисніть на «iTunes Store, App Store».

2. Натисніть ідентифікатор Apple ID у верхній частині екрана, потім на «Подивитися Apple ID». Може бути потрібна автентифікація ідентифікатора Apple ID.

3. Натисніть «Підписки» та виберіть підписку для керування.

4. Натисніть кнопку «Скасувати підписку».

Дуже важливо! Пам'ятайте, що підписка перестане діяти з наступного платного періоду після її скасування.

Якщо Вам все ж таки не вдалося скасувати підписку, рекомендуємо звернутися до служби підтримки Google Play/App Store/iTunes або підтримки іншого ресурсу, де Ви могли прив'язати картку до платного облікового запису.

 

Рекомендації як зупинити списання з Вашої картки, раніше прив'язаної до платних послуг


 
 

Повідомляємо, що при додаванні банківської картки до платних сервісів App Store/Google Play можуть бути утримані суми за передплату!

Якщо Ви давно не використовуєте або видалили програму App Store/iTunes/Google Play, але не скасували підписку, плати за передплату можуть продовжувати списуватися з картки автоматично на регулярній основі або щоразу за фактом отримання послуги.

Банк наполегливо рекомендує всім своїм клієнтам уважно вивчати всі умови підписок, що оформлюються, на різних платних сервісах.

Інструкція для скасування підписки з Вашої картки на платних сервісах App Store/Google Play.

Для пристроїв Android:

1. Увійдіть у програму «Play Маркет».

2. У верхньому правому куті екрана натисніть піктограму профілю.

3. У меню виберіть розділ «Платежі та передплати».

4. Виберіть передплату, яку потрібно скасувати, та натисніть «Скасувати».

5. Виконуйте інструкції.

Для пристроїв iOS:

1. Увійдіть у меню «Налаштування», натисніть на «iTunes Store, App Store».

2. Натисніть ідентифікатор Apple ID у верхній частині екрана, потім на «Подивитися Apple ID». Може бути потрібна автентифікація ідентифікатора Apple ID.

3. Натисніть «Підписки» та виберіть підписку для керування.

4. Натисніть кнопку «Скасувати підписку».

Дуже важливо! Пам'ятайте, що підписка перестане діяти з наступного платного періоду після її скасування.

Якщо Вам все ж таки не вдалося скасувати підписку, рекомендуємо звернутися до служби підтримки Google Play/App Store/iTunes або підтримки іншого ресурсу, де Ви могли прив'язати картку до платного облікового запису.

 

Корисна інформація


 
 
Звертаємо увагу на те, що офіційні електронні розсилки повідомлень банку ПУМБ відбуваються виключно з доменів @pumb.ua, @pumb-news.com.ua та @fuib.com.
 

Корисна інформація


 
 
Звертаємо увагу на те, що офіційні електронні розсилки повідомлень банку ПУМБ відбуваються виключно з доменів @pumb.ua, @pumb-news.com.ua та @fuib.com.
 
 
arrow

Зворотний зв'язок