Діяти системно. Концепція стійкого розвитку інтегрована в бізнес-стратегію і враховується при плануванні та реалізації всіх наших проектів.
Працювати ефективно. Ми застосовуємо сучасні підходи до ведення бізнесу, постійно удосконалюємо процеси і методи ведення бізнесу, ефективно використовуємо ресурси і шукаємо нові можливості для розвитку бізнесу.
Поважати інтереси партнерів, клієнтів і суспільства в цілому. Ми поважаємо інтереси партнерів, клієнтів і суспільства в цілому і будуємо відносини з ними на основі принципів порядності, чесності, відкритості і взаємної довіри.
Забезпечувати гідні та безпечні умови праці. Ми визнаємо співробітників своїм найважливішим активом і прагнемо забезпечувати безпечні умови праці для них, гідний рівень заробітної плати та соціальних пільг.
Поважати права людини. Ми поважаємо і дотримуємось прав і свобод людини, не сприймаємо дискримінацію.
Підвищувати якість життя в регіонах присутності. Ми є відповідальним корпоративним громадянином і інвестуємо в підвищення якості життя в регіонах присутності, а також сприяємо стійкому розвитку України.
Прагнути запобігати та знижувати вплив на навколишнє середовище. Ми прагнемо постійно знижувати свій вплив на навколишнє середовище.
Політика ПУМБ в галузі стійкого розвитку включає в себе роботу в таких основних напрямках:
- Добробут і розвиток співробітників.
- Якість сервісу.
- Корпоративне волонтерство.
Добробут і розвиток співробітників
В ПУМБ поважають і дотримуються прав і свобод людини без будь-якої дискримінації незалежно від статі, раси, національності, мови, віку, місця проживання, релігії та політичних переконань.
Банк виконує всі вимоги трудового законодавства України, в тому числі щодо надання соціальних гарантій співробітникам.
ПУМБ пропонує співробітникам конкурентоспроможну заробітну плату. Співробітники банку отримують винагороду за свою працю з урахуванням їх професіоналізму, складності виконання робіт і ступеня відповідальності за кінцевий результат.
Банк інвестує в програми навчання співробітників, спрямовані на розвиток і вдосконалення їх професійних навичок.
Якість сервісу
Для ПУМБ одне з основних завдань – пропонувати якісні продукти та послуги, що відповідають очікуванням і потребам клієнтів.
Якісний сервіс ПУМБ включає в себе оперативність і точність надання послуг, професійне консультування, прозорість умов обслуговування, наявність програм лояльності, широкий вибір продуктів і послуг.
Банк регулярно аналізує задоволення клієнтів через реалізацію програми «Таємний покупець», проведення зовнішніх досліджень та внутрішніх спеціалізованих опитувань, опрацювання скарг і пропозицій клієнтів. На підставі отриманої інформації банк вдосконалює систему якості.
ПУМБ інвестує кошти в навчання співробітників методів надання високої якості послуг.
Корпоративне волонтерство
ПУМБ заохочує та підтримує волонтерську діяльність своїх співробітників. Програми корпоративного волонтерства покликані зробити практичний внесок у вирішення значущих соціальних проблем суспільства, а також сприяють розвитку корпоративної культури, створюють умови для самореалізації співробітників. Корпоративне волонтерство передбачає добровільну участь персоналу в реалізації соціальних проектів.
ПУМБ багато років підтримує вихованців дитячих будинків в день Святого Миколая та Міжнародний день захисту дітей. Співробітники банку готують подарунки та вітання для дітей, а також збирають кошти. Також банк напередодні Нового року проводить святкові ранки для дітей співробітників, клієнтів, партнерів банку, а також малюків із соціально незахищених та багатодітних сімей.
Банк традиційно бере участь в спортивно-благодійних проектах «Пробіг під каштанами» та «Кубок надії». В 2014 ПУМБ вперше приєднався до всеукраїнської екологічної акції «Зробимо Україну чистою!».
відповіді на них
скаргу чи пропозицію
мережах
Зворотний зв'язок