Мобільний додаток
go go


Ваша безпека

ПУМБ постійно вдосконалює продукти та сервіси, розвиває та поліпшує клієнтський досвід, забезпечує безпеку ваших коштів та платежів.

Пильність та дотримання вказаних правил безпеки дозволяє Вам зберегти Ваш спокій та кошти у безпеці!

Ваша безпека
Ваша безпека

Дізнайтесь про найпоширеніші шахрайські схеми та рекомендації як захистити себе

Що робити у випадку розголошення даних по картці або її втрати?

Повідомили шахраю реквізити або втратили картку?

1
Негайно заблокуйте картку
Самостійно заблокуйте картку в онлайн-банкінгу та негайно зателефонуйте до Банку про шахрайство/втрату (номери, вказано на звороті картки).
2
Зверніться до поліції
У разі якщо пройшли шахрайські операції по картці, зверніться до поліції або кіберполіції (онлайн за посиланням.)

Важливі заходи безпеки

  • Банк не дзвонить та не запитує номери карток, паролі тощо. У разі дзвінків з невідомих номерів припиняйте розмову та дзвоніть до банку.
  • Заведіть окремі картки для розрахунків. Встановіть денні ліміти в інтернет-банкінгу, заблокуйте можливість проведення онлайн-операцій.
  • Не поширюйте в інтернеті мобільний телефон, до якого прив’язаний банківський рахунок.
  • Не переходьте за невідомими посиланнями та не вводьте реквізити картки на невідомих сайтах (перевіряйте посилання).
  • Не зберігайте ПІН-код з карткою.
  • Підключіть та слідкуйте за SMS інформуванням. Не розголошуйте коди з SMS повідомлень третім особам.
Порада: не завжди можливо усвідомити, що ваші кошти вже дісталися шахраям, але є надійний засіб їх завжди повернути – Страховка від шахрайства.

За жодних обставин не розголошуйте наступні дані картки

картки
close
CVV2 / CVC2 – три цифри на зворотному боці картки, коди використовуються для оплати в інтернеті. 1
close
Дату дії картки (Valid THRU) 2
close
PIN – код
close
Коди (цифри) з SMS
close
Пароль
до Інтернет-банкінгу
(дані по картці можна дізнатися з додатку)

картки

check
Повідомляти можна лише 16-значний номер картки на лицевій стороні 3

Як діяти, якщо у Вас вкрали телефон або Ви його загубили?

телефон
Обов’язково зателефонуйте до Банку +38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290,
+38 050 290 7 290,
+38 093 290 7 290,
будь-яким каналом зв’язку, у разі не можливості - зверніться до відділення, та попередьте про крадіжку або втрату телефону, а також необхідність заблокувати інтернет-банкінг та картки.
  • Наголосіть про блокування токену картки, якщо він був у Вас.
  • Зверніться до вашого оператора мобільного зв’язку з метою блокування SIM-картки та її поновлення.
  • Зверніться з заявою до правоохоронних органів.
  • Заблокуйте почтові скриньки, що були прив’язані до телефону.
  • Змініть всі паролі до банкінгу, аккаунтів, почтових скриньок тощо.
 
Порада: встановлюйте паролі для входу на телефон та різні додатки, ПІН-коди, та двофакторну ідентифікацію.
Не завжди можливо усвідомити, що ваші кошти вже дісталися шахраям, але є надійний засіб їх завжди повернути – Страховка від шахрайства.

Поради, як захистити SIM-картку
від шахраїв

circel
Перевипуск SIM-карти

Зловмисники можуть отримати контроль над телефонним номером, замовляючи послугу віддаленого переоформлення SIM-карти. Для цього їм достатньо зателефонувати на ваш номер кілька разів, начебто помилково. Зазвичай з невідомого номера дзвонить ніби ваш «мобільний оператор» з новими вигідними пропозиціями по тарифу, підключення до нової «станції та покращення зв’язку», а у ході розмови з вами дізнаються необхідну інформацію (три номери, на які часто дзвоните, залишок та код з SMS – нібито це ваш номер заявки, а насамперед – код для входу у додаток мобільного оператора). У подальшому їм залишиться для переоформлення сімки повідомити мобільному оператору цю інформацію. Крім того, свідченням про злочинні наміри шахраїв можуть бути поповнення вашого рахунку невідомими особами.

    • Обов'язково зверніться до мобільного оператора та привяжіть SIM-карту до паспорта.
    • Відключити можливість віддаленого перевипуску SIM-карти.
    • Завантажте додаток мобільного оператора, з метою контролю стану номеру телефону. Встановити додаткові паролі.
    • Якщо вам надходять підозрілі дзвінки з незнайомих номерів, або ви помічаєте відсутність мобільного покриття в звичайному для вас місці перебування, відразу необхідно звертатися до оператора, а також в банк де вказати проблему та блокувати картки та інтернет-банкінг.
    • У разі, якщо у ході бесіди з вами, невідомий намагається дізнатися номери телефонів, на які ви найчастіше дзвонити, номери родичів, або номери на які можливо додзвонитися ніби для доставки товару – не надавайте таку інформацію

     

    Пам’ятайте: Ваш особистий номер телефону пов’язаний з вашим рахунком, на цей номер банк висилає всю інформацію щодо транзакцій по картці. Якщо ви не впевнені, що ваш номер захищений, ви використовували його в оголошеннях в інтернеті, розміщали у відкритому доступі – купіть нову SIM-картку так змініть фінансовий номер на новий.

     

Вам телефонують та розпитують про приватну інформацію або реквізити картки?

attention

Увага! Банк ніколи НЕ телефонує з номерів, що наведені нижче

+38 044 290-7-290, +38 050 290-7-290 
+38 096 290-7-290, +38 093 290-7-290

Ці номери призначені лише для ваших дзвінків до банку!

​Останнім часом почастішали випадки телефонного шахрайства

Співробітники банків попереджають: ні банки, ні інші служби не задають питання про конфіденційні банківські даних. Як би не назвався той, хто телефонує, якщо в розмові з ним мова піде про банківську карту - відразу припиняйте розмову без всяких сумнівів: це шахраї.
icon 1
Вам повідомляють про нібито надходження коштів, списання або перерахунки з рахунків або карток
icon 4
Повідомляють, що треба перевірити SMS або Viber-повідомлення
icon 2
Кажуть, що ви є неналежним отримувачем та вас заблокують, що ви не зможете користуватися картками довгий час тощо.
icon 5
У розмові кажуть, що перевипустять ваші СVV коди або просять назвати номер відділення
icon 3
Дзвонять з мессенджерів нібито від банку. Додають Вас у групу до спеціаліста у Телеграмм- каналах або Viber.
icon 6
Просять перейти у отриманому вами повідомленні нібито на на сторінку Інтернет-банкінгу та у вспливаючому вікні ввести код відмови від операції
icon 1
Вам повідомляють про нібито надходження коштів, списання або перерахунки з рахунків або карток
icon 2
Кажуть, що ви є неналежним отримувачем та вас заблокують, що ви не зможете користуватися картками довгий час тощо.
icon 3
Дзвонять з мессенджерів нібито від банку. Додають Вас у групу до спеціаліста у Телеграмм- каналах або Viber.
icon 4
Повідомляють, що треба перевірити SMS або Viber-повідомлення
icon 5
У розмові кажуть, що перевипустять ваші СVV коди або просять назвати номер відділення
icon 6
Просять перейти у отриманому вами повідомленні нібито на на сторінку Інтернет-банкінгу та у вспливаючому вікні ввести код відмови від операції

Як розпізнати шахрая по телефону

Якщо розмова йде про дані банківської картки, якщо вам дзвонять й кажуть, що дзвонять з номеру банку або пропонують натиснути на кнопку на телефоні щоб дізнатися про стан вашої нібито «заблокованої картки» – одразу завершуйте розмову
Якщо вам надходять підозрілі дзвінки з незнайомих номерів, або ви помічаєте відсутність мобільного покриття в звичайному для вас місці перебування, відразу необхідно звертатися в банк та до оператора.
У разі, якщо у ході бесіди з вами, невідомий намагається дізнатися номери телефонів, на які ви найчастіше дзвонити, номери родичів, або номери на які можливо додзвонитися ніби для доставки товару – не надавайте таку інформацію.Прості правила, щоб вберегтися від шахраїв
  • Одразу дзвоніть в Банк, передайте всю інформацію про такі випадки та дізнайтеся про стан вашого рахунку та можливі підозрілі операції.
  • Обмежте можливість проведення операцій в інтернет та встановіть ліміти на картку.
  • Не спілкуйтеся з нібито працівниками банку в мессенджерах, не переходьте за посиланнями.
  • Якщо частина інформації по картці стала відома шахраям, заблокуйте карту сами або дзвінком до банку.
  • Якщо намагалися дізнатися інформацію про інтернет-банкінг – змініть паролі. Встановіть ПІН-код. У разі, якщо телефон підтримує новітні технології, встановіть додаткові варіанти розблокуання та ідентифікації (TOUCH, FACE ID).
  • Не завантажуйте за рекомендаціями злодіїв жодних програм, зазвичай це програми віддаленого керування вашим пристроем, а на разі – повний доступ до вашого інтернет-банкінгу.

Ви отримали СМС з невідомого номера
про нібито операції по картці, як діяти?

Увага! Ні в якому разі не переходьте за посиланнями у таких повідомленнях не дзвоніть за номерами, що вказані в повідомленні. У разі, якщо вам одразу телефонують з невідомих номерів та представляються співробітником банку, або залякують вас, надсилають СМС - припиніть розмову.
Зателефонуйте негайно до банку та повідомте всі обставини подій. Дійте за рекомендаціями спеціалістів Банку.

    • Ви отримуєте повідомлення про додавання в контакт нового абоненту, гадаючи, що спілкуєтеся з банком.
    • Вам надходить, а потім дзвонять та повідомляють: нещодавно відбулась певна операція — найчастіше, списання або блокування коштів.
    • Іноді в SMS шахраї вказують номери телефонів, на які нібито треба дзвоните для довідки – це небезпечно розголошенням Вами даних.
    • Вам пропонують пройти додаткову ідентифікацію: ви отримуєте SMS з посиланням на спеціально створену шахраями сторінку. Це так званий фішинговий сайт, він подібний до банківського, але використовується для збору вашої конфіденційної інформації. Якщо ви введете тут логін і пароль, шахраї миттєво їх перехоплять і намагатимуться зайти у ваш акаунт інтернет-банкінгу, щоб поцупити кошти.
    • Вам надсилають SMS, VIBER, TELEGRAM – повідомлення, в якому є посилання на офіційну сторінку Google Play /App Store, натиснувши на яку ви завантажите стороннє програмне забезпечення для віддаленого керування вашим телефоном, а для злодіїв – це повний досуп до вашого інтернет-банкінгу та контролю за SMS.

Розраховуєтесь в Інтернеті? Дізнайтеся
як це зробите безпечніше

Будьте уважні, фейкові сторінки інтернет-магазинів, торгівля у соцмережах, продаж та покупки на онлайн сервісах – завжди зацікавлять вас привабливими знижками на товар та них достатньо також торговців «повітрям». Аферистам потрібно лише розмістити на сайті фото з товаром і видавати себе за справжнього продавця, зажадати передплату та в мессенджерах проводити нібито «безпечні» покупки.

    • Обмежте можливість проведення операцій в інтернеті (у додатку ПУМБ-онлайн або дзвінком на гарячу лінію). Надавайте та забороняйте дозвіл на інтернет-операції за допомогою Інтернет-банкінгу. Активуйте можливість тільки на момент оплати.
    • Встановіть денний ліміт по сумі та операціях по карті.
    • Не робіть передоплати у сумнівних продавців. Довіряйте великим надійним мережам, а в усіх інших розрахунках обирайте тільки оплату після отримання товару.
    • Використовуйте окрему картку для розрахунків в мережі інтернет з окремим рахунком.
    • Підключіть SMS – інформування та слідкуйте за витратами. Активуйте протокол безпеки 3DSecure. Це додатковий захист Ваших операцій.
    • Покупцеві (якщо ви продавець) слід повідомити лише 16-значний номер вашої картки.
    • Сайти, які приймають онлайн-платежі мають бути захищеними – в адресі вони мають містити https:// та значок . На сайті мають бути значки захисту онлайн-покупок від платіжних систем – Verified by Visa та MasterCard SecureCode.
    • Перевіряйте сайт, як давно він створений, не довіряйте просто позитивним відгуки, бо їх можуть писати самі шахраї.
    • Не повідомляйте персональні данні. Продавці, що запитують вас про дату народження чи дівоче прізвище вашої матері – можливі шахраї. Банк ніколи не зателефонує з вимогою назвати будь-які дані вашої платіжної картки. За найменших сумнівів – краще перетелефонуйте в банк на гарячу лінію, номер якої є на офіційному сайті.
    • Якщо у вас покупка на чималу суму, варто перевірити продавця/покупця на сервісі Кіберполіції STOP FRAUD або дізнатися дані про сайт, послугами якого збираєтесь скористатися, чи присутній він в списку шахрайських Black List ЄМА
    • Не використовуйте номер телефону, який прив’язаний до вашого банківського рахунку, в соцмережах, оголошеннях та для контактів з контрагентами/клієнтами.
    • перевірте ваш GOOGLE-диск і поштові скриньки: чи немає там «подарунків» для шахраїв у вигляді фотографій ваших документів? Відключить зберігання паролів у Веб-браузері. Шахраї заволодівши ними, можуть оформити кредити.
    • Якщо все ж гроші викрадені, їх допоможе повернути страховка від шахрайства. Страхування від шахрайства, у ПУМБ є страховка «Захист від шахраїв». Страховий ліміт складає 20 тисяч гривень. Всього за 200 гривень на рік (вартість підключення послуги) клієнт отримає гарантію на компенсацію протягом 15 днів викраденої шахраями з карткового рахунку суми в межах ліміту страховки.

ПУМБ Online - Інструкція з безпечного
користування. На що треба звернути увагу

Інтернет-банкінг ПУМБ-онлайн – безпечний, надійний та легкій сервіс доступу та роботи з картками, рахунками та іншими сервісами Банку ПУМБ.

Для зручності клієнти Банку можуть використовувати, як Веб-додаток: сайт https://online.pumb.ua в мережі Інтернет, через який доступна СДО ІБ, так і мобільний додаток ПУМБ Online (Система дистанційного обслуговування “Інтернет-банкінг” на мобільних пристроях під керуванням ОС Android (версії 5.0 та вище) або iOS (версії 10.0 та вище.)
Завантажте мобільний додаток з сайту pumb.ua/pumbonline
З правилами користування можливо ознайомитися тут
Деякі питання безпеки
та налаштування Веб-додатку
1

Як користуватися ПУМБ-онлайн?

На комп’ютері, на якому будете користуватися ПУМБ Online використовуйте ліцензійне програмне забезпечення (операційну систему, антивірус). Для безпечного користування необхідно ввести логін, пароль та код з малюнку. Для перевірки вам буде надісланий код.
Ні логін, ні пароль, ні коди з СМС - не можна розголошувати.
2

Налаштування користувача

Після входу, також натиснувши у правому верхньому куті на «Налаштування користувача» , можливо дізнатися дані користувача, історію входів, перевірити IP-адреси входів до Інтернет-банкінгу.
3

Налаштуйте безпечні обмеження по картці в ПУМБ Online

На Головній сторінці, у розділі Рахунки та картки, з правої сторони, навпроти платіжної картки натисніть кнопку «Налаштування»

Як користуватися ПУМБ-онлайн?

На комп’ютері, на якому будете користуватися ПУМБ Online використовуйте ліцензійне програмне забезпечення (операційну систему, антивірус).
    • Відключіть функцію «Пам’ятати пароль» в браузерах. Для цього зайдіть у налаштування та вимкніть автозаповнення та збереження паролів.
    • При вході до Інтернет-банкінгу звертайте увагу на значок  і назву сторінки банку: online.pumb.ua.
    • Адреса повинна починатися з https, тобто мати відповідний захищенний сертифікат.

Налаштування користувача

Після входу, також натиснувши на «Налаштування користувача» , можно дізнатися дані користувача, історію входів, перевірити IP-адреси входів до Інтернет-банкінгу.
  • У налаштуваннях користувача є можливість дізнатися про правила дистанційного обслуговування клієнтів – фізичних осіб у системі Інтернет-банкінг, тарифи та ліміти по операціях у ПУМБ Оnline, натиснувши на пункт меню «Документи та тарифи». Також у налаштуваннях можливо пройти навчання по користуванню ПУМБ Online, натиснувши на пункт меню «Навчання».
  • Для контролю за станом рахунку та рухом коштів, підключіть SMS-,Viber-, або PUSH - інформуровання. Також в «Історія операцій» можна дізнатися про операції за обраний період.

  • Звертайте увагу на повідомлення, у верхньому правому куті ​, у тому числі щодо інформації про безпечне користування Інтернет-банкінгом.

Для контролю за станом рахунку та рухом коштів, підключіть SMS- або Viber-інформуровання.

У налаштуваннях користувача є можливість дізнатися про правила дистанційного обслуговування клієнтів – фізичних осіб у системі Інтернет-банкінг, тарифи та ліміти по операціях у ПУМБ Оnline, натиснувши на пункт меню «Документи та тарифи». Також у налаштуваннях можливо пройти навчання по икористуванню ПУМБ Online, натиснувши на пункт меню «Навчання».

    • Звертайте увагу на повідомлення, у верхньому правому куті , у тому числі щодо безпечного користування Інтерет-банкінгом.
    • Для користування мобільною версією ПУМБ Оnline достатньо завантажити її з Play маркетів та ознайомитися з озновними правилами роботи з мобільним додатком.
Мобільний додаток
для комфортного банкінгу
1

Вхід

Захистить вхід до додатку ПУМБ-онлайн ПІН-кодом доступу. При цьому доступ завжди залишається за паролем.

image
2

Налаштування картки

З міркувань безпеки зайдіть у налаштування картки та встановіть «Ліміти на операції», як готівки, так й у торговельних точках. Забороніть операції в мережі інтернет – відкривайте тоді, коли необхідно проводити такі операції.

Для зручності та більшої безпеки оплати у торгівельних точках, іноді зняття готівки, додайте свою картку, наприклад до додатку Google PAY* (*при підтримці телефону NFC технології).

image
3

Переказ коштів

На головному екрані можна вибрати варіанти переказу коштів, додається історія останніх операцій. Натиснувши кнопку можливо дізнатися додаткову інформацію з обслуговування та номер рахунку IBAN. Дізнатися повний номер картки та CVV-код (Ці три цифри - НЕ можна розголошувати, вони призначені для операцій в інтернеті)

image
4

Нагадування пін-коду

Додатково для безпечного користування в мобільному додатку ПУМБ online доступна функція – нагадування пін-коду картки (натисніть на картку та перейдіть у налаштування.
Щоб отримати пін-код в смс-повідомленні, потрібно в розділі «Картки та рахунки» вибрати потрібну картку та в налаштуваннях картки активувати опцію «Нагадати пін-код». Після підтвердження операції за допомогою OTP-паролю  на основний номер телефону (якщо основний номер телефону клієнта в банку не співпадає з номером, до якого підключено ПУМБ online, пін-код надіслано не буде) клієнта в банку прийде смс з пін-кодом. Памя'тайте: треба видалити смс-повідомлення з паролем одразу після отримання. Це базові правила фінансової безпеки, якими має керуватися кожен клієнт. (Ці дані не можна називати третім особам!!!)

image
5

Налаштування

На головній сторінці у правому верхньому куті у налаштуваннях  можливо додатково встановити використання відбитку пальця для входу в Пумб Online, змінити ПІН-код, а також встановити отримання PUSH-повідомлень (підключити push-повідомлення і отримувати сповіщення про транзакції прямо в мобільному додатку. Також для зручності клієнтів, всі транзакції тепер відображаються в мобільному додатку ПУМБ Online в розділі «Повідомлення». Там відображається час, сума транзакції, номер рахунку, баланс а також вид транзакції – оплата, переказ коштів, поповнення тощо. В мобільному додатку відображаються всі операції, незалежно від суми. Щоб отримувати повідомлення, потрібно завантажити безкоштовний мобільний додаток ПУМБ Online та підключити пуш-повідомлення.

Також повідомлення по всіх операціях можна отримувати у Viber-банкінгу ПУМБ. Щоб почати роботу в банкінгу ПУМБ в Viber, необхідно перейти в чат. Після цього користувачеві буде запропоновано налаштувати отримання повідомлень про транзакції у месенджер.

Крім того, залишається класичний спосіб сповіщення про виконані транзакції – смс-повідомлення. Звертаємо увагу, що з 1 серпня 2020 року смс-повідомлення надходять:

-  по транзакціям на суму від 150 грн для власників зарплатних та соціальних пакетів ПУМБ
-  по транзакціям від 1 тис грн власникам дебетових карток (не для соціальних виплат та зарплат)

Тому тим клієнтам, які здійснюють багато транзакцій в межах 1 тис грн, і які хочуть бачити всю історію операцій, рекомендовано підключити push-повідомлення або налаштувати Viber-банкінг ПУМБ.

Повідомлення від мобільного додатку ПУМБ Online

viber
Приєднуйся
image

Знімаєте готівку в банкоматах?

Перед тим, як знімати кошти з картки, огляньте банкомат на предмет сторонніх пристроїв. Обирайте безпечні місця. Банкомати, які розташовані в метро, великих торгових центрах, відділеннях банків чи в людних місцях в рази зменшують імовірність крадіжки ваших коштів. Використовуйте вже знайомі банкомати.Зверніть увагу на клавіатуру та карткоприймач. Для цього на екрані банкомату буде виведено відповідне зображення. Не намагайтеся силою вставити картку.

 

Якщо Ви чули, що банкомат намагався відраховувати кошти, Ви отримали SMS про списання коштів, але не видав їх у вікно видачі, не відходьте від банкомату, зателефонуйте до банку за вказаними на банкоматі номерами. Огляньте банкомат, чи не має на вікні видачі купюр сторонніх предметів – планки, яку часто наклеюють шахраї. У разі не можливості її демонтувати сповістить банк.  

Перед тим, як знімаєте кошти з картки у банкоматі, виконайте декілька простих правил

    • Перевірте на наявність сторонніх предметів банкомат, вікно видачі купюр та картоприймач.
    • Помістіть картку до картоприймача, вона повинна самостійно затягнутися банкоматом, не прикладайте зусилля для цього. ПРИКРИВАЙТЕ рукою клавіатуру, коли вводите ПІН-код.
    • У разі, якщо банкомат не видав кошти – не панікуйте. Перевірте вікно видачі купюр, там може бути сторонній пристрій. Якщо Ви отримали SMS про списання коштів, але не видав їх у вікно видачі, передзвоніть не відходячи від банкомату до Банку.
    • Звіряйте вигляд пристроїв банкомату з зображеннями на екрані самого банкомату.

Особиста безпека

Протидія фішингу

    • Отримавши листа, уважно його перевірте. Не довіряйте незнайомцям та незрозумілим відправникам.
    • Звертайте особливу увагу на адресу відправника: якщо допущена помилка в назві чи невідомий домен (@govu.ua) це одна із ознак фішингу.Будьте обережні з листами, які потребують від вас негайної відповіді (розблокування банківської картки, оплата штрафу, отримання безкоштовного виграшу). Шахраї завжди розраховують на Ваші швидкі та необдумані дії.
    • Не переходьте за посиланнями та не відкривайте вкладення, якщо у Вас є сумніви у надійності відправника.
    • Підозрілі посилання, файли і програми перевіряйте на Virus Total.

Захист даних та пристрою

    • Для кожного сайту та особистого потрібно використовувати складні та унікальні паролі. Допомогти з цим можуть менеджери паролів, які допомагають як з генерацією надійних та унікальних паролів, так і з їх зберіганням.
    • Звертаємо увагу, що при крадіжці телефону шахраї можуть використати паролі, які Ви зберігали в інтернет-браузерах. Рекомендуємо відключити функції «Автозаповнення» та «Збереження паролів» в налаштуваннях інтернет-браузерів CHROME, OPERA, Mozilla Firefox, Edge, Safari тощо.
    • Вчасно встановлюйте оновлення безпеки для Вашого програмного забезпечення, а особливо для антивірусу.
    • Встановлюйте необхідні програми тільки з офіційних сторінок розробників. Програми невідомого походження або з підозрілих сайтів перевіряйте на Virus Total.
    • Регулярно робіть резервні копії (архіви) своїх даних та зберігайте їх на інших безпечних ресурсах.

Встановлення стороннього ПЗ для віддаленого доступу до телефону

attention
    • Зазвичай з невідомого номера дзвонить ніби ваш «мобільний оператор» з новими вигідними пропозиціями  або представник банку «нібито з інформацією про шахрайські операції по вашій картці» та повідомляє про обов’язкове встановлення/оновлення програмного забезпечення з причини: «Для обов’язкового захисту та безпеки вашого смартфона, якщо його не встановити, то на телефоні не будуть правильно працювати програми, можливі збої у зв’язку та «найстрашніше»: шахраї викрадуть кошти.
    • Шахраї надсилають вам повідомлення через Viber, Telegram з посиланням у маркети Google Play / App Store на програми AnyDesk або TeamViewer. Вимагають назвати, наприклад 9 цифр з екрану.
    • Завдяки сторонньому програмному забезпеченню злочинці отримують можливість ПОВНОГО віддаленого несанкціонованого управління вашим пристроєм. Це доступ до ваших даних/фото/документів, SMS-повідомлень, в тому числі з паролями для підтвердження операцій в інтернеті, дзвінків, переліку контактів.
    • ПОПЕРЕДЖЕННЯ: Не завантажуйте та не встановлюйте програми AnyDesk або TeamViewer.
    • Якщо вам надходять підозрілі дзвінки з незнайомих номерів, вам передзвонюють у мессенджерах нібито від банку/оператора,  відразу припиняйте розмови, зверніться до банку.
    • У разі якщо встановили таке ПЗ, відключіть інтернет з’єднання, , видаліть ПЗ AnyDesk або TeamViewer при необхідності перезавантажте телефон, включіть інтернет з’єднання, зателефонуйте одразу до Банку та повідомьте про шахрайтсво.

Рекомендації як зупинити списання з Вашої картки, раніше прив'язаної до платних послуг

Повідомляємо, що при додаванні банківської картки до платних сервісів App Store/Google Play можуть бути утримані суми за передплату!

Якщо Ви давно не використовуєте або видалили програму App Store/iTunes/Google Play, але не скасували підписку, плати за передплату можуть продовжувати списуватися з картки автоматично на регулярній основі або щоразу за фактом отримання послуги. Банк наполегливо рекомендує всім своїм клієнтам уважно вивчати всі умови підписок, що оформлюються, на різних платних сервісах.
Інструкція для скасування підписки з Вашої картки на платних сервісах App Store та Google Play
1
Увійдіть у програму «Play Маркет».
2
У верхньому правому куті екрана натисніть піктограму профілю.
3
У меню виберіть розділ «Платежі та передплати».
4
Виберіть передплату, яку потрібно скасувати, та натисніть «Скасувати».
5
Виконуйте інструкції.
1
Увійдіть у меню «Налаштування», натисніть на «iTunes Store, App Store».
2
Натисніть ідентифікатор Apple ID у верхній частині екрана, потім на «Подивитися Apple ID». Може бути потрібна автентифікація ідентифікатора Apple ID.
3
Натисніть «Підписки» та виберіть підписку для керування.
4
Натисніть кнопку «Скасувати підписку».

Дуже важливо!

Пам'ятайте, що підписка перестане діяти з наступного платного періоду після її скасування.

Якщо Вам все ж таки не вдалося скасувати підписку, рекомендуємо звернутися до служби підтримки Google Play/App Store/iTunes або підтримки іншого ресурсу, де Ви могли прив'язати картку до платного облікового запису.

arrow

Feedback