Мобільний додаток
перейти перейти

ПУМБ підтримує та поважає захист прав людини, проголошених на міжнародному рівні та закріплених у Загальній декларації прав людини, прийнятій Генеральною Асамблеєю ООН. Поважає і дотримується прав і свобод людини без будь-якої дискримінації незалежно від статі, раси, національності, мови, віку, місця проживання, релігії та політичних переконань. 

У 2022 році ми оновили Кодекс корпоративної етики. ПУМБ, зокрема внесли зміни щодо неприйняття колабораціонізму та будь-яких дій чи бездіяльності, що сприяють або можуть бути розцінені, як взаємодія з державою-агресором. Банк категорично проти участі його працівників в організації та проведенні заходів політичного характеру, поширення інформації, спрямованої на підтримку держави-агресора, її окупаційної адміністрації чи збройних формувань, заборонена будь-яка співпраця з російською окупаційною владою та публічне заперечення здійснення збройної агресії проти України.

З березня 2014 року ПУМБ приєднався до проекту «Довіра», мета якого – просування та зміцнення норм і стандартів ділової етики в усіх компаніях SCM. Лінія довіри – єдиний прямий канал зворотного зв'язку, за яким кожен співробітник може повідомити про порушення Кодексу корпоративної етики компаній SCM, у тому числі ПУМБ.

У разі виявлення корпоративних порушень у ПУМБ співробітники звертаються до Управління комплаєнс-контролю банку або зв'язуються з Лінією довіри. За 2021 рік на Лінію довіри надійшло 34 звернення (що становить 0,38 звернення на 100 працівників банку станом на 01.01.2022р.), з них 18 повідомлень не підтверджено. Переважна більшість кейсів пов’язані з можливими порушеннями політик та процедур в сфері управління персоналом - 17 звернень, з них 9 звернень не підтверджено. Всі кейси своєчасно розглянуті і врегульовані, повторних скарг та звернень не надходило.  

За 2022 рік на Лінію Довіри Групи СКМ було отримано 18 повідомлень про можливі порушення (що становить  0,31 звернення на 100 працівників банку станом на 01.01.2023р.), з них 13 повідомлень не підтверджено. Переважна більшість кейсів пов’язані з можливими порушеннями прав клієнтів банку та зверненнями працівників банку щодо умов роботи в перші місяці широкомасштабної війни. Всі кейси своєчасно розглянуті і врегульовані, повторних скарг та звернень не надходило.

arrow

Зворотний зв'язок