Шановний клієнт!
АТ «ПУМБ» (далі – Банк) протягом семи робочих днів буде уважно розглянуте Ваше звернення щодо оскарження або незгоди з операцією. У разі можливості повернення коштів або оскарження операції, Ваш картковий рахунок буде кредитований на суму претензії, про що Ви отримаєте відповідне повідомлення (у залежності від налаштувань Вашого мобільного пристрою і підключених сервісів Банку).
Прохання звернути увагу, що при проведенні оскарження операції, наприклад, з таких причин, як неотримання товару/послуги, оплата іншою карткою або готівкою, неотримання товару/послуги відповідної якості, списання суми відмінної від суми покупки і т.д., велику роль в успішному проведенні оскарження і вирішення ситуації на Вашу користь, відіграє пакет документів, який необхідно надати при подачі звернення на оскарження і який підтверджує Вашу позицію щодо причини оскарження.
Даний пакет документів може включати, але не обмежуватися:
- найменування товару/ів, номер замовлення (умови доставки, строки доставки, повернення), які Ви намагалися придбати;
- чек/підтвердження (e-mail) повернення/скасування товару/послуги;
- чек/виписка за рахунком (зазначення транзакції, якщо оплата була двічі здійснена з однієї картки, ін.), які підтверджують оплату іншим способом;
- чек/інвойс про оплату з переліком товарів/послуг та фактичною сумою покупки/ наданих послуг;
- угода/договір про умови надання/скасування/повернення товарів/послуг;
- підтвердження скасування підписки/послуг до моменту списання суми з карткового рахунку;
- пояснення/фото/скріни чим отриманий товар/послуга не відповідає замовленим. Спроба повернення товару/послуги (листування з Торговцем, номер накладної повернення, підтвердження отримання повернення Торговцем);
- отримані роз'яснення торговельної точки при спробі самостійного вирішення суперечки з Торговцем (торговельне підприємство, в якому Вами була здійснена операція).
Для оскарження операцій внаслідок шахрайства або неотримання коштів у банкоматі, додаткова документація не потрібна. Однак, будь-яка додаткова інформація чи роз’яснення з Вашого боку стосовно ситуації, що склалася, допоможуть нам у розгляді Вашого звернення.
У разі кредитування Вашого рахунку за оскарженою операцією, сума повернення може бути заблокована на період 30-45 днів – це термін, протягом якого відповідно до Правил міжнародних платіжних систем (далі – МПС) банк-еквайєр (Банк, який обслуговує торговельне підприємство або банкомат, у якому здійснена операція) має право оскаржити отриману претензію. У даному випадку, Вам на електронну адресу (іншим каналом зв'язку), зазначеним при реєстрації звернення, буде надіслано повідомлення про отриману відмову в задоволенні Вашої претензії з боку банку-еквайра, а також надані документи з поясненням причини відмови.
При отриманні відмови з боку банку-еквайра, сума оскарження по операції буде автоматично списана з Вашого карткового рахунку на користь банку-еквайра (виняток становлять шахрайські суперечки по БПК Visa International. У даному випадку сума повернення залишається на Вашому картковому рахунку на період можливого продовження оскарження з Вашого боку – до 30 днів). Попередньо встановлений холд (блокування) на суму повернення буде знято.
При недостатньому документальному підтвердженні позиції банку-еквайра, а також Вашій незгоді з отриманими результатами оскарження, відповідно до Правил МПС, процедура оскарження може бути продовжена. Якщо Ви маєте в своєму розпорядженні додаткові документальні підтвердження або аргументи, які спростовують твердження банку-еквайра, прохання направити їх на адресу Банку у відповідь у термін до 14 днів з моменту отримання повідомлення. У разі прийняття претензії банком-еквайром щодо повторного оскарження, оскаржена сума буде повернена на Ваш картковий рахунок. У разі відмови – на Вашу електронну адресу, вказану при реєстрації звернення, буде відправлена відповідь банка-еквайра з поясненням причини відмови і супровідною документацією.
У разі отримання незадовільних результатів оскарження, відсутності необхідної документації тощо, розгляд претензії може бути передано до Арбітражного комітету МПС. Для цього ініціюється процедура Арбітражу, в результаті якої компетентним органом МПС розглядаються і аналізуються всі обставини і деталі, а також документи, надані на всіх етапах оскарження. У результаті, Арбітражним комітетом МПС виноситься рішення на користь одного з учасників оскарження.
Протягом усього циклу оскарження операції, на Вашу електронну адресу будуть направлятися відповідні повідомлення з результатами оскарження, можливими подальшими діями і супровідною документацією. Прохання уважно перевіряти Ваш e-mail (а також папку «спам») протягом даного періоду до отримання остаточного рішення за Вашим зверненням.
Ми працюємо для Вас, АТ «ПУМБ»
відповіді на них Залишити питання, подяку,
скаргу чи пропозицію ПУМБ в соціальних
мережах
Зворотний зв'язок