Мобільний додаток
перейти перейти

Дякуємо!

Головна цінність ПУМБ – лояльні клієнти

Залишити свої питання, пропозиції, скарги або подяки ви можете зручним для вас способом.
Нижче вказана інформація щодо всіх каналів та правил
прийому/обробки звернень від громадян.
Дзвінок на лінію Клієнтської підтримки

Наші спеціалісти Клієнтської підтримки залюбки допоможуть вам у вирішенні питання:

  • для цього достатньо подзвонити за вказаними нижче номерами та залишити своє звернення:
  • якщо питання потребує більш детального розгляду – наш спеціаліст зафіксує його, в підтвердження чого вам надійде номер фіксації звернення.

Для такої реєстрації співробітник Клієнтської підтримки може уточнити:

  • ПІБ;
  • ІПН;
  • місце проживання;
  • електронну пошту;
  • суть звернення.

Розгляд звернень відбувається протягом 3 робочих днів. Виключеннями є питання, що потребують детального розслідування чи аналізу. По таких зверненнях строк може бути подовжено до 45 днів.

  • Банк при цьому надає проміжну відповідь та інформує споживача про строки розгляду питання.

    З більш детальною інформацією щодо процесу оскарження Ви можете ознайомитися за посиланням.

Центр Клієнтської підтримки - гаряча лінія ПУМБ

+38 044 290 7 290

по Україні та з-за кордону 

*вартість дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку
Центр обслуговування клієнтів малого та середнього бізнесу

0 800 501 275*
з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00

*безкоштовно по Україні зі всіх телефонів
Центр обслуговування клієнтів Persona

590

для дзвінків з мобільного телефону

+38 044 290 93 13

для міжнародних дзвінків

*безкоштовно для дзвінків у межах України

Письмове звернення

Ви завжди можете залишити письмове звернення.

Для цього скористайтеся зручними каналами.

Для швидкого та повного розгляду вашого питання необхідно вказувати:
  • ПІБ та ІПН;
  • контактні дані;

    (включаючи номер мобільного телефону та електрону адресу) та зручний спосіб надання відповіді на запитання

  • місце проживання;
  • суть звернення;
  • документи, якщо такі є, які підтверджують суть порушеного питання, вашої пропозиції або скарги.
Розгляд звернень відбувається протягом 3 робочих днів, виключеннями є питання, що потребують детального розслідування чи аналізу. По таким питанням строк розгляду може бути подовжено до 45 днів.
  • Банк при цьому надає проміжну відповідь та інформує споживача про перенесення строків розгляду питання.

    З більш детальною інформацією щодо процесу оскарження Ви можете ознайомитися за посиланням.

Email

Написати лист на електронну адресу банку [email protected]

Поштова адреса

Надіслати офіційне звернення на поштову адресу банку: вул. Андріївська, 4, м. Київ, Україна, 04070

У відділенні банку
Оберіть зручне для вас

відділення

Запис на особистий прийом

Ви маєте можливість потрапити на особистий прийом до Голови Правління, заступників Голови Правління та інших посадових осіб АТ «ПУМБ».

Для цього необхідно здійснити запис на прийом за номерами телефонів, інформація про які розміщується нижче у додатку.

Запис на прийом здійснюється за встановленим графіком і контактними номерами телефону
Офіційний прийом здійснюється за такими адресами
Під час запису на особистий прийом вам необхідно буде надати таку інформацію:

ПІБ

та індивідуальний податковий номер (ІПН).

Місце проживання

або адресу, за якою може бути вручена офіційна кореспонденція.

Номер контактного телефону

чи відомості щодо інших засобів зв’язку.

Суть звернення

та опис питання.

Підтвердження на запис відбувається після аналізу та опрацювання поданої заявки. Наші спеціалісти нададуть зворотній зв'язок обраним вами каналом. Записатися можна не пізніше, ніж за 5 робочих днів до дати його проведення.
Рекомендуємо використовувати дистанційні канали, аби зменшити ризик поширення Covid-19

Питання щодо мобільного додатку ПУМБ Оnline

Та реєстрація технічних збоїв відбуваються безпосередньо в самому додатку, скористайтеся:
iOS
iOS
потрусіть телефон
Android
Android
декілька разів натисніть пальцем на екран
Після цього у Вас автоматично сформується форма звернення до Банку

Звернення у Національний банк України

arrow

Зворотний зв'язок